Volg op Facebook

maandag 25 april 2016

Creatief denken 24/7


Wat is je doel? Wat wil je bereiken? Welke sfeer wil je ervaren? Wat zijn vaste elementen om rekening mee te houden? Wat speelt er in de wereld en wat zou ons leven makkelijker maken?

Creatief denken op alle vlakken is mijn dagelijks werk: in de auto, op mijn werk, thuis op de bank of juist tijdens de verbouwing van ons huis. Het gaat vanzelf, in mijn hoofd en ik vind het tijd om dit allemaal met jullie te delen. Want niet iedereen is creatief, hoeft ook niet, maar doelen bereiken of een bepaalde sfeer ervaren willen we toch allemaal? (al is het maar dat heerlijke thuis-kom-sfeertje op de vrijdagavond maar dan op de maandagochtend, op je werk. Ja, ook dát kan)



Mijn creatieve brein gaat niet enkel over interieur (was dat maar waar). Nee, ook een doel bereiken op zakelijk vlak of juist een bepaalde sfeer in een team bereiken, behoren bij mijn denkwerk.

Creatief denken leer je niet: daarmee ben je geboren. Gelukkig heb ik een poging gedaan om een opleiding te volgen op het gebied van interieur. En door hierin alweer ruim 10 jaar te blijven hangen ben ik goed op de hoogte van Nederlandse én Belgische interieur en kleurtrends. Maar ja, hoe vertaal je die mooie plaatjes nou echt (stijlvol) in onze Hollandse doorzonwoningen?

Op de vraagtekens in deze eerste blog (en op de vele vraagtekens welke nog volgen) geef ik jullie mijn antwoorden.

En heb je zelf vragen?
Stel ze me...
Ik help je graag.

TIP: volg me ook op Facebook via DyonZ Creativity.

Stijlvolle groeten,

Dionne Walters

Geen opmerkingen:

Een reactie posten