Volg op Facebook

woensdag 4 mei 2016

De kleuren van een pauw, wauw!

Dan loop ik van de week op de kinderboederij een pauw tegen het lijf...
Wat een kleuren! En leg weer gelijk de link met interieur.



Nadat we de konijntjes binnen hebben geknuffeld komen we dezelfde pauw nog een keer tegen. Deze keer liet hij zijn mooie kleuren eens goed aan ons zien. Oke, niet per se aan ons persoonlijk, de 2 vrouwtjes om hem heen waren er maar snel genoeg bij. (Jammer dat ik deze beesten eigenlijk te weinig zie)
 
Ik zit dan alweer gelijk te denken: wat doen deze kleuren in een interieur... Groen, Blauw, petrol gecombineerd met bruin en/of grijs?


Nou, dit dus:




Oke, de kroonluchter is wel erg kitsch maar ook dit sfeertje is weer makkelijk te realiseren thuis.
Kaat Amsterdam via Bol

Fluweel exemplaar gespot bij H&M Home
Glanzend blauw kussen via The Make up Spot

 
Sierkussen paars, blauw, goud bij Sierkussen.nl

 
Petrol vloerkleed via Furnea

Oke, dan kom ik toch nog even terug op die kroonluchter. Wil je er nou echt één ophangen dan heb ik wel een stylisch verantwoord exemplaar gevonden:


Stylisch verantwoorde kroonluchter blauw gezien bij Lampen 24





Wil je meer zien over deze kleurcombinatie?
Of heb je andere vragen?
Laat het me gerust weten, ik help je graag.


TIP: Volg Dyonz Creativity op Facebook en ontvang mijn berichten op je tijdlijn.


Stijlvolle, zonnige groeten,


Dionne Walters

Geen opmerkingen:

Een reactie posten