Volg op Facebook

woensdag 29 juni 2016

Roze, roze, roze...

...10 x een roze bank in je woonkamer. Je kiest er niet snel voor en toch is een bankstel in een 'opvallendere' kleur echt wel heel leuk. Én je kan er alle kanten mee op.


Hieronder laat ik jullie:
10 voorbeelden zien van
10 verschillende woonkamers met alle
10 een... roze bank natuurlijk!


Natuurlijk hoor ik graag jouw  persoonlijke favoriet.


1. Roze gecomineerd met wit enbloemetjes voor een fris interieur

 
2. Roze met grijs en koper voor een stijlvol strak interieur

 
3. Roze met wit en metallic voor een zoet interieur

 
4. Roze in een vintage Queen Ann exemplaar voor een tienerkamer

 
5. Roze design bank gecombineerd met groen voor een Frans interieur

 
6. Roze bij een blauwe muur voor een studenten huis

 
7. Roze met strepen voor een landelijk interieur

 
8. Licht roze met glanzende stucturen voor een luxer interieur

 
9. Roze Chesterfield gecombineerd met Scandinavische invloeden voor een modern interieur

 
10. Roze met zwart voor een stijlvol interieur.







Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar nummer 8-> Rustig van kleur, mooie combinaties van structuren en een bank die er echt uitziet dat die ook lekker zit.


Ik hoor graag jouw favoriet.
En heb je een vraag? Ik hoor het graag!


TIP: Volg Dyonz Creativity op Facebook en ontvang mijn berichten op je tijdlijn.


Stijlvolle groeten,


Dionne Walters

1 opmerking:

  1. hallo
    ik wou graag even weten wat de prijs van de stoel nummer 4 is
    ik hoor graag even van je

    BeantwoordenVerwijderen