Volg op Facebook

vrijdag 24 juni 2016

Roze bank in je woonkamer?

Bijzondere kleurrijke combinaties mét een roze bank in je woonkamer. Let vooral op de grootte van de woonkamer: die is vrij klein dus ook deze afbeelding is weer een te realiseren exemplaar in onze Hollandse huiskamers.

Persoonlijk zou ik de werkplek daar niet realiseren, dan komen de meubels beter tot hun recht. Door de verschillende kleuren en materialen is dit een vrij druk interieur. En mis je warmte? Dan is mijn advies om toch de muren een tint te geven, vooral in deze ruimte met zoveel ramen, zou dat makkelijk kunnen.
 









Zijn je muren al wit? Prima! Hang er alleen een arsenaal aan spiegels op in 2 verschillende maten (met special dubbelzijdige tape hoeft er geen boormachine aan te pas te komen).


Nu kan het inrichten beginnen.
Bloomingville sofa via de Wehkamp






Een blauw gestreept vloerkleed van Loods 5


Salontafel met stalen frame gevonden bij Piet klerkx


Maman hanglamp via Flinders

Blauwe in-betweens via Tapijtcentrum



Ik ben erg benieuwd wat je hier van vindt.




TIP: volg me ook op Facebook via DyonZ Creativity voor creatieve ideeen op je tijdlijn.



Wat vind jij van dit interieur? Laat het me weten. En wil je dit realiseren maar kom je er niet uit? Stuur gerust een foto van je interieur en ik help je.




Stijlvolle groeten,



Dionne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten